Tyto obchodní podmínky se vztahují na produkty a služby, které poskytuje zapsaný spolek Tarotová asociace se sídlem Záluské 394/23, 158 00 Praha 5, IČ 02872391, neplátce DPH. Zasláním elektronické objednávky vyjadřujete s těmito podmínkami souhlas.
Členství v Asociaci
- Členem spolku se může stát fyzická osoba starší 18 let s trvalým bydlištěm na území ČR, která souhlasí s etickým kodexem, stanovami a cíli spolku.
- Se souhlasem výboru spolku se členem spolku může stát i právnická osoba.
- Členství vzniká dnem, kdy výbor spolku rozhodne o přijetí žadatele o členství na základě jeho písemné přihlášky.
- Přihláška musí obsahovat: jméno a příjmení žadatele, adresu trvalého bydliště, telefonické spojení a e-mailovou adresu a datum podání přihlášky. Podáním přihlášky žadatel zároveň stvrzuje svůj souhlas s etickým kodexem spolku.
- Přihlášku lze vyplnit na webových stránkách Asociace, nebo ji zaslat písemně či e-mailem na kontaktní údaje Asociace.
- Nepodporujeme společnosti, které provozují televizní a internetové výklady za neadekvátní cenu, a zneužívají tím důvěry klientů i kartářů k vlastnímu obohacení a poškozují dobré jméno kartářského řemesla.
Výbor si vyhrazuje právo odmítnou uchazeče o profesionální členství, kteří s těmito společnostmi spolupracují. - Členství platí jeden kalendářní rok od data přihlášky.
- Výši členského příspěvku na aktuální rok vyvěšuje Asociace vždy s předstihem na webových stránkách.
- Členský příspěvek v aktuální výši se platí převodem na účet.
- Po roce od podání přihlášky bude členství automaticky obnoveno – člen obdrží fakturu na členský poplatek na další období.
- Členství zaniká zrušením ze strany člena, úmrtím nebo vyloučením rozhodnutím valné hromady pro hrubé porušování stanov nebo jiné jednání, jež závažným způsobem poškozuje zájmy Asociace.
- Již uhrazený členský poplatek na aktuální rok se při zrušení členství nevrací.
Tarotová konference a další akce
- Místo a rozsah konání akce jsou s dostatečným předstihem uvedeny na webových stránkách Asociace.
- Přihláška se stává závaznou po uhrazení zálohy na bankovní účet Asociace.
- Doplatek se hradí před začátkem akce na místě v hotovosti.
- Celé kurzovné lze uhradit rovněž předem na bankovní účet. Za zálohu se v tom případě považuje pouze částka, která odpovídá výši požadované zálohy.
- Při zrušení účastni ze strany účastníka se záloha nevrací. Pokud účastník zruší účast nejpozději sedm dní předem formou e-mailu, zaplacenou zálohu může využít k úhradě jiných služeb z nabídky Asociace.
- Zaplacenou zálohu lze rovněž převést na jiného účastníka. Podmínkou je o tom Asociaci před konáním akce informovat e-mailem.
- Asociace si vyhrazuje právo přesunout termín plánované akce v případě, že dojde k události, která její konání znemožní (nemoc, živelní pohroma, přerušení dodávky elektrického proudu nebo zásah vyšší moci). V takovém případě Asociace účastníky neprodleně informuje (e-mail, telefon) a nabídne náhradní termín nebo v plné výši vrátí uhrazené kurzovné.