Chcete přednášet na některém z příštích ročníků Tarotové konference? Na této stránce najdete všechny potřebné informace.
Téma
Tarotová konference začala v roce 2010 nultým ročníkem pod patronací karty Blázna. Od té doby postupujeme popořadě po kartách Velkých arkán. Vaše přednáška by se měla týkat Tarotu a práce s ním, a také karty, která ke konkrétnímu ročníku přísluší. Který aspekt významu karty si vyberete, záleží na vás.
Publikum
Tarotovou konferenci každoročně navštěvuje 30 – 50 účastníků. Jedná se jak o tarotové začátečníky, tak pokročilé kartáře. Největší počet je těch, kdo se tarotem zabývají několik let na zájmové úrovni. Většinu publika tvoří ženy, nejčastější věková skupina je 30 – 60 let. Tarot vnímáme i prezentujeme jako nástroj sebepoznání, nikoli věštění. Tomu odpovídá i nastavení publika. Podobné lidi potkáte spíše na seminářích osobního rozvoje než na ezoterických akcích a festivalech.
Přednáška nebo workshop
Na tarotové konferenci můžete mít přednášku nebo workshop. Přednáška se koná jen jednou pro celou skupinu, odehrává se v hlavní místnosti a trvá maximálně 60 minut včetně dotazů. Zaměření je spíše teoretické, představuje novinky, zajímavosti a tipy. Můžete využít promítání slidů nebo psát na tabuli.
Workshop trvá 90 minut. Publikum se během workshopů dělí na 2-3 podskupiny, takže pracujete s menším počtem lidí. Hodí se pro praktická témata, rozklady a cvičení, která si účastníci mohou sami vyzkoušet. Každý workshop se během konference opakuje 2-3x. Smyslem je, aby se jednotlivé body programu dynamicky střídaly a aby se všichni účastníci dostali na všechny workshopy. Máte-li workshop, počítejte proto s tím, že budete vystupovat v sobotu i v neděli.
Honorář za vystoupení
Odměna funguje ve dvou režimech. Buď se chcete zúčastnit celého programu konference, pak je vaší odměnou volný vstup a za jídlo ani návštěvu ostatních bodů programu nic neplatíte (typický způsob pro workshopy).
Nebo přijedete pouze přednášet. Pak je vaše odměna na dohodě (nejčastěji je to 2000 Kč za přednášku, plus případné DPH, pokud jste plátci). Účastníkům z daleka proplácíme rovněž cestovné. Odměna je splatná v hotovosti na místě nebo následně převodem na základě faktury.
Příjemcem faktury je: Tarotová asociace, z. s., Záluské 23, 158 00 Praha 5, IČO 02872391, nejsme plátci DPH.
Technika a pomůcky
V sále je standardně k dispozici dataprojektor a notebook. Můžete promítat i z vlastního notebooku, ale lepší je to nechat na tom našem. Prezentaci je každopádně potřeba poslat předem e-mailem. Potřebujete-li další pomůcky či techniku (například magnetofon nebo pastelky), nejlepší způsob je dopředu se s námi domluvit.
Hosté
Na svou přednášku či jedno konání workshopu si můžete bezplatně vzít jednoho dalšího člověka jako doprovod. Pokud by se váš host chtěl účastnit dalších částí programu, je třeba pro něj zakoupit vstupenku.
Prodej
Pokud jste vydali vlastní knihu nebo tarotové karty, můžete ji v rámci Tarotové konference nabídnout k prodeji. Podmínkou je poskytnout účastníkům konference slevu, dárek nebo jinou výhodu a na prodeji se s námi předem dohodnout. Prodávat lze také další sortiment (např. trička nebo sáčky na karty). Sortiment by se neměl potkávat s obchodem Mystique, který je výhradním partnerem konference.